Kariéra

Disponent/ka logistiky

Co budete dělat?

  • pečovat o svěřené portfolio zahraničních a tuzemských zákazníků
  • analyzovat potřeby zákazníků a aktivně přistupovat k jejich uspokojování
  • budovat a rozvíjet dobré vztahy se zástupci zákazníků
  • fakturovat vyexpedované zboží
  • spolupracovat na řešení reklamací a stížností
  • spolupracovat s kolegy a kolegyněmi z oddělení plánování výroby a nákupu

Co očekáváme?

  • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky v němčině nebo v angličtině pro vás nebude stres ale radost
  • výhodou pro vás bude zkušenost z práce ve výrobní společnosti
  • uvítáme zkušenosti z jednání se zákazníky
  • k úspěšné práci budete potřebovat výborné komunikační a organizační schopnosti, trpělivost, schopnost samostatně řešit problémy a rozhodovat se
  • uživatelskou dovednost práce na PC považujeme za samozřejmost

Co nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování, výhodné hlasové a datové tarify pro členy Vaší rodiny, právní poradenství, příspěvek na penzijní spoření (po určitém čase)
  • Jazykové a jiné rozvojové vzdělávací kurzy
  • Možnost seberealizace, odborného i profesního růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Termín nástupu dle dohody
  • Místo pracoviště - Modřice
  • Pracovní dobu 37,5 hod. týdně
Disponent/ka logistiky

Máte dotazy k pozici? Ozvěte se nám!

Ing. Renata Hrubá

vedoucí úseku řízení lidských zdrojů

+420 547 132 201 +420 724 824 269 personalista@kovolit.cz

Vlasta Dofková

specialista HR

+420 547 132 450 +420 606 740 713 personalista@kovolit.cz

Máte zájem o tuto pozici?Pošlete nám svůj životopis.

Zašlete nám Vaše kontaktní údaje včetně životopisu, ozveme se vám! Můžete se s námi taky domluvit na individuální prohlídce pracoviště.

Odesláním osobních údajů dávám dobrovolně souhlas s jejich zpracováním pro účely výběrového řízení. Výše uvedený souhlas mohu kdykoli odvolat. Správcem pro ochranu osobních údajů je vedoucí Úseku řízení lidských zdrojů.

Zpět na seznam pozic